19 November 2010.

Morron Pissenissar!


Har gått upp tidigt idag,just för att jag ska komma upp imorgon när jag börjar tidigt på jobbet.
Men idag börjar jag kl 14 och jobbar fram till runt 22 tiden där nångång. Då när jag slutar blir det bara att åka hem och sova, för imorgon börjar jag kl 08.00.
Lite trist är att Pälsk ska ut med Elias ikväll. När ha kommer hem från jobbet har jag åkt till jobbet,när jag kommer hem från jobbet är han förmodligen ute med Elias,nä han kommer hem så sover jag och imorgon bitti när jag går till jobbet sover han.. :( Vi kommer med andra ord knappt ses förräns imorgon eftermiddag.. :(
Skulle ju vilja ha honom hemma ikväll när jag kommer hem, men jag tänker inte förbjuda honom att göra det han vill, även om jag hemskt gärna vill ha honom hemma.
Nu när jag börjat jobba och vi oftast jobbar olika tider, han på dan och jag på eftermiddan/kvällen så ses vi inte lika mycket. Väldigt trist om jag får säga det själv. Men antar att det är nåt man får leva med. Suck... Saknar min Pälsk!<3 Hoppas han kommer förbi jobbet en sväng idag..
Vi två nyår 08/09.


Nu tänkte jag göra mig lite frukost, men vi har varken bröd eller pålägg, så får bli lite äggröra med keso och ett glas juice. Mumma =)
Skriver nå mer innan jag kilar till jobbet!
Heipa Hej!

Kommentarer
Postat av: Stephanie & Sannah

ok:)

2010-11-19 & 08:21:40
URL: http://ampelos.se
Postat av: Linda - ndaiL

tack hoppas jag me!

2010-11-19 & 09:34:41
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg!



Kramar Sossu

2010-11-19 & 15:57:51
URL: http://sossus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback