Inför kvällen..

Medans jag nu sitter här med en ansiktsmask så hade jag tänkt att blogga lite.
Ska strax in i duschen,sen locka håret och göra mig iordning för kvällen.
När jag och mamma var och handlade hittade jag ett par jätte fina treggings,en fin ny bh och en super fin ring. Lägger upp bilder sen. Tänkte ha allt på mig ikväll. Frågan är bara vad jag ska ha till tregginsen och allt? Hmmm... Blir att rota i garderoben sen.
När jag är klar tänkte jag sätta mig och göra års sammanfattningen. Hinner inte det nu.
Masken ska av om 5 min.

Löftet är klart. Tror jag iallafall.
Blir att sluta med onyttigt och träna mer. Ska göra ett träningsschema som jag ska följa varje dag. Tråkigt löfte, jag vet. Men det är det jag kommer på och känner själv för!
Nej, nu dags att ta bort masken och hoppa in i duschen.
Senare......

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

gott nytt år :D<3

2010-12-31 & 17:04:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Lenore.

Hej! Är du sugen på en helt ny bloggdesgin, gratis? Hör av dig till mig via min blogg. Antingen så kommenterar du (skriv ner din msn så att vi kan ta online kontakt) Eller så mailar du mig. (Skriv ner msn i mailet också.) All kontakt tas via min blogg. Kram!

2010-12-31 & 17:26:20
URL: http://lenoreberglund.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Det låter mysigt! :) Jag ska fira med familjen och lite skumpa. Lugnt och skönt gillar jag hehe! :P Gott nytt år förresten! Har du några nyårslöften? ;) Kram

2010-12-31 & 18:26:45
URL: http://bimboboy.com/blogg

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback