9 December 2010.

GOOOOOD MORGON!

Så var det torsdag igen. Tycker veckorna går så fort nu förtiden. Trots att jag inte jobbar varje dag så tycker jag veckorna springer iväg..
Har börjat denna morgon med en Cappuccino, en Daim cappuccino till o med.. Har sånt kaffe här hemma. Smakar mums ;P
Ska vara hemma nu på förmiddagen, men vid halv 2 tiden så ska jag ta bussen mot dagis och hämta upp Thea. Sen blir det lite lek hemma hos dom en stund. Ska bli kul :)
Men fram tills dess ska jag nog tvätta lite och så.. Plocka lite här hemma. En dusch blir det nog också.
Mums!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, tack bara bra med mig. Händer idag?

2010-12-09 & 08:26:36
URL: http://slipsens.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback