22 September 2014- Regn & rusk..

God morgon kära vänner! 
 
Idag har man vaknat till ett grymt tråkigt väder. Regn och rusk och näst intill storm. 
Är hösten här på riktigt nu tro? 
Lite mysigt är det ju ändå. Med lite tända ljus och en stor kopp kaffe så, och sen gillar jag ju hösten. Alla dess färger, stora halsdukar, stövlar, te och tända ljus. Myspys ju! =)
 
Jag har börjat dagen med en skön dusch, ansiktspeeling och fotvård. Käkade frukost framför lördagens avsnitt av BB och har tänt lite ljus. En riktig mysmorgon.. 
 
Nu undrar ni säkert hur det gick i lördags på Topploppet.. Jo, det ska jag tala om för er. 
För min del gick det inte alls bra. Fick den sämsta tiden någonsin, sprang i mål på 43.16 och är verkligen inte nöjd! Jag brukar ligga på en 37-38min så, nä jag är inte super nöjd. Anledningen till den dåliga tiden var att jag i fredags förmodligen sträckte höften, kände inte av det så mycket i lördags morse, men när jag kommit en bit på loppet så började jag känna av det och det gjorde att jag inte kunde ge fullt ut till 100%. Sjukt tråkigt, men jaja jag tog mig runt iallafall.. Det kan ju inte alltid gå bra.
Pauline däremot. Shit va stolt jag är över henne! Hon sprang i mål på runt 38 min och efter ca 2km så såg jag inte henne längre framför mig. Jävla duracell kanin tänkte jag när jag såg hur hon försvann framför mig. ;P Haha.. Nä, men på riktigt, jag är grymt stolt över henne då det var hennes absolut första lopp någonsin och då hon inte är nån direkt löpare, det är ju ioförsej inte jag heller, men jag har lite mer erfarenhet av lopp än henne. Så därför är jag nå sjukt stolt över henne och inte alls sur elelr så för att hon va bättre än mig. Tvärtom, hon är bäst! =) <3
Nu satsar vi på nästa år. Då har vi massa lopp vi vill/ska springa..
Det var en super mysig dag! 
 
 
Idag är det egentligen skola, men lektionen är inställd så vi ska plugga hemma istället. Fått en uppgift vi ska göra. 
Så helt plötsligt fick jag en ledig dag denna vecka, och jag tänker då passa på att just plugga, för imorgon, onsdag och torsdag så jobbar jag (öppning) och på fredag ska jag till tandläkaren.... =/ Så idag är enda dagen denna vecka jag verkligen kan sitta hela dagen och plugga. Så ska ta vara på den här dagen. 
Blir till att lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp inatt vid 03.30 tiden. Men brukar inte vara några problem så. 
 
Skulle behöva gå upp till pizzerian och köpa mjölk. Både mjölken och grädden är slut här hemma så jag har inget att ha i mitt kaffe.. Får ta kokosolja så länge. Ingen favvo, men får funka. 
 
Ha en underbara dag i höstvädret gott folk! 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback