18 juni 2014-Backintervaller

Hejsan hoppsan i stugorna! 
 
Här har vi börjat dagen med lite backintervaller hemma hos mamma och pappa i deras backe, blev även lite annat skojjs som squats och spring i deras trapp. Kaffe också, det får vi ju inte glömma.
Blev 3 kokta ägg med majjo till frulle nu när vi kom hem. 3!! Brukar bara äta 2, men va extremt hungrig idag så tog 3 idag. Fetkaffe är icke att förglömma ;P 
Dagen kommer nog spenderas här hemma. Fixa lite mer på tomten som vi började med igår. Ikväll blir det mer träning och jag är sugen på en runda i spåret, eller så blir det utegymmet i Brännbo. vi får se.
 
På tal om träning. Jag har hittat en ny favorit när det gäller träningen, Backintervaller. Det känns som faen i låren när jag springer där upp o ner för någon backe, men jag älskart och efter att bara ha gjort det några gånger hittills så ser/känner jag redan resultat. Verkligen något som jag fastnat för. Det kombinerat med lite annan träning funkar perfekt för mig. =)
På söndag ska vi btw ut till Wenngarn och gå på invigningen av deras gym som dom skapat där. Ska bli skit skojj att träna på ett gym igen. får se om vi kanske tillomed tecknar medlemskap där. Är ju en bit bort, men om vi trivs där så är det mycket möjligt att vi hamnar där. =) 
 
Nähe, om man skulle ta och dricka upp kaffet och sätta fart med lite sysslor här hemma. tvätt och disk i vanlig ordning och sen blir det nog tomten som får sig lite uppiffning.. 
 
XOXO
 
Bild från i måndags när vi drog till utegymmet.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback