30 Januari 2014-Verklig dröm

Vilken konstig natt det var.. 
Först så somnar jag inte alls och sen när jag väl somnar ca 2-3 timmar senare så sover jag som en stock och vaknar inte ens när Pälsk går upp. Vaknar av att han frågar mig om jag kan hjälpa honom med att linda in handleden för att skydda såret med stygn från smuts. Går upp och hjälper honom med det och går sen och lägger mig igen och somnar direkt, sover till 9.20. Har väl inte sovit så länge på evigheter. På en vardag alltså, helgerna blir det ju lite längre, men inte ofta det blir längre än till 9.30 ändå. 
 
Det konstiga är att jag minns min dröm jag hade så väl och att det var som att jag vaknade med den. Jag var hos tandläkaren och skulle bli nersövd, men jag var svår att söva och somnade aldrig riktigt helt nångång så dom fick ge mig mer o mer hela tiden. Minns att dom bar runt på mig i olika rum och att jag va som en trasdocka utan några ben eller nånting i kroppen. Kändes som att jag vaknade upp från narkosen när jag vaknade på riktigt. Kändes precis som när jag vaknade upp från narkosen nu när jag opererade gallstenen.. Skit läskigt! 
 
Asså sånna här drömmar som är så verkliga så att man tror att det verkligen har hänt är ju fan läskigt... =/ Usch! 
Jaja, jag gick upp och gjorde en riktig lchf frulle bestående av äggröra med bacon och en liten klick majjo. En kopp kaffe med grädde till det. Så nu kommer jag stå mig i några timmar. Försöker äta var 3e timme. Så vid ca kl 13 är det dags för lunch. Får se vad jag hittar på då, men blir nog svampsoppan från gårdagens middag. Så himlans god och med en klick cream fraiche så blir man super mätt. 
 
Nu ska jag slänga mig in i en dusch och sen MÅSTE jag sätta mig ner och försöka plugga lite. Har verkligen ingen motivation alls när jag inte har böckerna. Men ska göra så gott jag kan.
 
Just ja, inte för att ni kanske tycker det är så jätte intressant(känsliga varnas), men när jag opererades så gick dom in via naveln typ, gjorde ett litet snitt i nederkanten av naveln och sen jag plockade bort stygnen så har det varit väldigt ihop tryckt och en massa torkat blod och sårskorpor i sjävla naveln och runt om. Har svidit också ganska mycket. Men igår när jag kollade så kunde jag plocka bort lite sårskorpor och nu börjar allt försvinna och det ser väldigt fint ut. Börjar se ut som en navel igen. Så skönt att alla titthål som dom gjorde har läkt ihop så fint och att jag nu knappt känner av dom längre. Lite ibland när jag sover så kan det strama åt eller så, men inget som jag lider av direkt. Happy girl! 
 
Så, nu ska jag in i duschen! 
CIAO! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback