8 Februari 2014- OS morgon

Hejja Sverige! 
Har väl aldrig varit sådär jätte intresserad av OS, men när jag vet att en svensk är med och fajtas om guldet så brukar jag titta om jag kan och denna morgon är en sådan morgon. Jag sitter taggad och hejjar. 
Final i Slopestyle just nu och vi har svenska 18 åringen Sven med i finalen! =) Hejja Hejja! =) 
 
Har förövrigt ätit en super smarrig frulle. 2 kokta ägg med smör, en hallon/mango smoothie och kaffe med kokosolja såklart. En riktig lchf frulle. Har tänt lite ljus också morgonen till ära. 
Mamma kommer nog förbi senare. (när nu "senare" är för henne? Förmodligen om flera timmar.)  Hon ska låna gardiner av mig och dricka lite kaffe med mig. Ska få med henne ut på en promenad också tänkte jag. 
 
Ska fixa lite här hemma idag också och förhoppningsvis så kommer jag iväg på box träningen i eftermiddag. Vill verkligen gå på den, men hänger på Pälsk... 
 
Dags för kaffe nr 2 och Slopestyle.. Hejja Sven! Hejja Sverige! 
 
Kom på det nu.. Är det inte lite kul att han heter Sven och kommer från Sverige,svensk ? =P Haha.. Det där är som upplagt för guld =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback