2 Februari 2014- Pluggsöndag

ÄNTLIGEN!! 
Äntligen har jag skickat in den första studieuppgiften denna terminen! Den är bara en vecka sen, men vad gör det, den är inskickad iallafall. Det är första inlämningen i Vård-och Omsorgsarbete som är inskickad, nu är det bara att kämpa på med första inlämningen i Psykiatrin också.
 
Vet inte vad som tog åt mig i morse, men jag tog fram blocket och bara började skriva och ca en timme senare hade jag skickat in det. Så skönt att motivationen kommit tillbaks lite.
För att fira detta så unnar jag mig idag lite "lchf glass" som finns att köpa på Ica. Den är utan tillsatt socker och med stevia. Lyxade till med lite frusna hallon på det och en Celsius.
 
Igår va det tacos och mello mys hemma hos mamma och pappa, dock utan mamma då. Måste säga det att jag inte riktigt fattar hur vi svenska folket röstar. Yohio var ju självklar, men hon den andra bruttan som sjöng nån kärleksballad? Asså visst, låten va fin, men hon kommer ju inte vinna hela skiten. Elisa eller Linus skulle ha gått vidare istället.
Efter mellon så åkte vi hem och myste ner oss i sängen och kollade på nån Irene Huss film som gick på tv och sen slocknade vi.
 
Nu skriker tvätten på mig egentligen, men jag ska se ett avsnitt av Glee först innan jag dejtar tvätten. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback