28Oktober2013

Så var ännu en helg förbi och vi har nu även gått över till vintertid.
Helgen har varit ok. En lugn helg med inte så mycket äventyr. Mest varit hemma. Haft Emila (fredriks brorsdotter) här en hel del då dom har varit på besök hos farfar under helgen. Blev en storhandling igår, men annars inge spec. Käkade super god thaimat i lördags. Godaste på länge! Har myst med Ludde och Jullan också en sväng. 
Jag har fått en ny lur. Tack Martin och Becca för den! =) 
Just ja, lillebror Martin och hans Becca kom ju upp hit i fredags. Så mysigt och skojj att ha dom här uppe i Sthlm. Idag ska vi iväg på lite äventyr till Väsby, men mest bara för att gå runt och kika lite. Jag är snuspank och ska därför inte köpa nåt. Det ända är om jag hittar nåt till Pälsk, han fyller nämligen år på lördag. 29 år. haha, börjar bli gubbe nu. ;P 
 
Det har varit en helg utan gallstens besvär, men helgen började med en allergichock. Mina ögon såg ut som golfbollar så jag gick ner till vårdcentralen där jag fick lite kortison och allergi medicin. Haha fy fan va jag såg ut. Men nu är det bättre och har inte varit några problem under helgen. 
Däremot så vaknade jag med smärta i magen/gallsten, så tog mig en Spasmofen och 2 alvedoner och somnade om. Hade väldigt ont där en stund, men när jag vaknade var smärtan borta. Så skönt när medicinen hjälper och smärtan går över. inte alltid den gör det ju.. 
På torsdag är det dags för ultraljud, då får vi se hur stor denna sten är och vad dom tänker göra med den. Jag hopaps ju att dom tar bort den. 
 
Nej, nu ska jag göra mig klar och invänta ungdomarna, sen blir det en mysdag med dom två söta. =) 
 
Helgen i bilder kommer här. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback