26November2013

VARFÖR ska jag alltid skjuta upp allt till sista minuten?! Typ alltid gör jag det.. 
Nu sitter jag här igen, lite halvstressad då jag vet att jag ska skriva provet i Hälsopedagogik imorgon och att jag inte har pluggat nånting.. SMART! 
Jag känner att jag har liite koll på det mesta, men jag tänker då inte ta det säkra före det osäkra. 
Nej, idag blir det plugg,plugg och ännu mera plugg för min del. Ska gräva ner mig i hälsopedagogik boken och läsa på om allt vi fått lära oss. Till min hjälp kommer jag ha mitt kära kaffe såklart =) 
 
Imorse när jag vaknade vid 05.45 tiden, då Pälsk's alarm gick igång, så hade jag en fruktansvärd huvudvärk och ont i halsen, och det sitter fortfarande kvar. Ska jag gå och bli förkyld nu också? Just vad jag behöver..... 
 
Gårdagens KP-träff var väldigt mysig. Först en sväng upp till gymmet där E's klass hade idrottslektion och sen drog vi och fikade. Super mysigt! 
 
Nu... PLUGGA! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback