Tisdag 26 Februari 2013

Good Morgon ! 
 
Tog mig en liiten sovmorgon idag. Jo men kunde faktiskt det idag, för jag har semester idag och igår. Det är ju sportlovs vecka, så passade på att ta några dagars ledigt när man ändå kunde. Men imorgon är det back to reality igen. 
Gårdagen spenderade jag med min kära mor. Vi tog pendeln till Häggvik och sen en promenad till Stinsen/Citygross där vi handlade lite och mötte upp pappa som kom och betalade för kalaset. ;P haha
Kvällen bjöd på besök hem till familjen Karlsson/Jensen/Ericsson.
 
Idag blir det mer umgänge med den familjen, iallafall med frugan och ungarna i den familjen. Madde ska plocka upp mig o så ska vi på lite äventyr och sen ska det färgas hår. På henne. Så en hela dag med dom står på dagens schema. Mys pys ju. 
 
Idag är det även en lite speciell dag. Jag och min kära Pälsk firar nämligen 5år tillsammans idag. Weeei.. 5 underbara år som ska bli många fler. Hoppas jag iallafall.
 
Dags för frulle. Skinkfrallor,ett glas juice och lite kaffe.. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.

DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-26 & 10:57:34
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: Madelen

Grattis på er femårsdag <3 Kram

2013-02-26 & 20:45:25
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback