9September2012

Goddag i stugorna!
Nu har det gått ett tag igen sen senaste inlägget. Men det är så mycket som har hänt så jag har inte haft tid.
Vad har hänt då? Jo det har varit mamma och pappas 50+50års fest, som blev lyckad. Sen så har jag börjat jobba igen.:) jojjomensan... Fröken har gått och fått sig ett jobb och fröken är just vad jag blivit. Typ. Började iallafall i onsdags att jobba som timmis på Häggvik gymnasium. Det är en gymnasiesär skola och onsdag,torsdag och fredag förra veckan var jag i en super härlig klass. Ska även vara i den här klassen hela kommande vecka. Trivs verkligen skit bra och tror jag kommer bli kvar på det här stället länge :)

Men typiskt nog så åkte jag i fredags på världens dunder förkylning. Så nu i helgen så har jag kurerat mig här hemma i hopp om att jag imorgon ska vara kry. Just nu är det bara hostan och lite halsont kvar. Hoppas det är bättre imorgon så jag orkar med dagen med "min" underbara klass :)

Pälsk skriker efter telefonen, Så lika bra att ge honom den.

Ha d!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback