19Mars2012

Asså, det här är låångt ifrån ok!! Det snöar ute!! Fy fabian asså.. Vart tog våren och solen vägen egentligen? Våren var ju faktiskt här. =/ Nä, det här är ett big NO NO!!

Nåja. Helgen har varit ännu en super mysig  helg.
Det har varit hemma mys med god mat och film och igår gav vi oss ut till familjen Jensen/Karlsson i Nåntuna och tillbringade i stort sätt hela dagen där med dom. Det monterades våningsäng och när den var ihopsatt så for vi in till Uppsala där det blev god kinabuffe. En super mysig dag!

Pälsk åkte iväg för en stund sen, men som han trodde så kommer han hem redan ikväll igen då chefen behövde fixa med lite papper hemma ikväll. Men det där återstår att se sen. jag skulle ju tippa på att dom blir kvar ute på Värmdö, men vi får se som sagt.

Jag har precis slängt in en tvätt och tänkte snart vika lite tvätt. Om vädret blir bättre under dagen så tänkte jag att jag och Stich ska ta en promenad till skogen och plocka lite videungs kvistar som vi ska dekorera med här hemma på altan. Måste ju göra lite vår fint, även om det just nu känns som att våren försvann och vinter är på väg tillbaks. =/ Kanske kan jag locka fram våren igen med lite vår fina dekorationer ? :)

Det ligger snö på marken :(

Kommentarer
Postat av: Tess

Så trist att snön har slagit till sådär igen! Jag läste tidningen imorse och där stod det lyckligtvis att det skulle bli lite skönare väder med höga temperaturer nu i veckan i alla fall :)

2012-03-19 & 11:43:05
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback