9Juni2012

Ok. Det blev inga bilder från söndagens äventyr i går. Jag fick annat för mig. Nämligen en hel dag med finaste Daniella (som för övrigt är sjukt lik BB Annica på många sätt) och hennes och Elias lila Kevin.
Det var lite klippning+ färgning som stod på dagens schema. Så efter ca 3 timmar har jag nu en ny skit fin frilla och färg. Det är dock inte helt klart än, då Daniella inte var helt nöjd. Så på torsdag kör vi en omgång till med lite mer färgning/slingor. Kommer bli awsome! Redan nu är det de, men när alt är klart till 100% så kommer det vara ännu mer awsome!
Så här ser det ut just nu. Men som sagt. På torsdag ska slut resultatet göras.
Idag är det bara en hemmar dag. F har åkt iväg med sin farmor och kommer hem nångång sent i eftermiddag. Jag ska väl åka en sväng med min kära far och handla lite. Måste köpa toapapper. Det är sluuuut. ^^
Ikväll blir det förmodligen grillning hos mamma och pappa och sen gå ner till spelningen på Farbror Blå. Faast, egentligen känner jag itne för at tgå ner dit. Så vi får se om jag hakar på dit eller om jag beger mig hem istället. Det brukar inte vara så kul på dom där spelningarna iallafall så. Men vi får se.

En kaffe på det här och min dag är igång ! =)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback