3 Januari 2012.

Jag orkar verkligen inte det här!
Jag HATAR verkligen att vara förkyld, och den här gången så är den total. Halsont,huvudvärk,snuvig,yrsel och bara helt jävla slut i hela kroppen. Tror jag kommer ligga här där jag ligger just nu i stort sätt hela dan. I mammas säng. Har inte kraft till nåntig känns det som.

Pälsk är iväg och besiktar bilen. Hoppas den går igenom som den ska, så vi får åka med den iallafall en månad till.
Nä fan. Orkar inte skriva mer.
Kanske hörs senare. Jag tänkte vila en stund nu.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

förjävla skönt att komma iväg, var ju hela 2 år sen vi var där sist. sjukt! :D

2012-01-03 & 12:04:54
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback