18 Januari 2012

Vilken spännande dag det har varit.
Det har varit en dag som inte har varit som alla andra. Jag har nämligen åkt bussen in till Märsta för att där ta tåget mot Sollentuna. Där träffade jag upp Jennie. Blev en fika och vääldigt mycket snack och skratt. Tror jag hittat mig en ny vän. :)
Var uppe hos farmor en sväng också och väntade på att pappa å Peter skulle komma och hämta upp mig efter att dom slutat jobba.
Varit en väldigt trevlig dag!

O vill ni veta en sak?! Jag har blivit uppskriven på en vikarie lista! =) Happy face! Så nu hoppas jag bara att dom ringer in mig. Måste skaffa mig ett busskort också.
Har precis suttit och betalat lite räkningar. Alltid lika kul jue. Eller så inte.
Asså, vilket osammanhängande inlägg det blir idag. Men aja. Får bli så den här gången då. Ett tråkigt och helt ointressant inlägg. Bjuder på den idag.

Tror det får bli en promenad med Stich nu. Ingen långis, men en lagom runda.

Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Helt okej :) sj?

2012-01-18 & 20:05:57
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: L

=)

2012-01-19 & 07:45:09
URL: http://thecherries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback