Älskade Morfar <3

Idag är det exakt 6 år sen du lämnade oss. Dan efter min 18års dag och jag minns den dagen som igår. Det var en hemsk natt och många långa timmar.
Men vi vet att du har det bra nu där uppe och att du är den finaste ängeln som sitter där uppe på ett moln och kikar ner på oss. Du vakar över oss dag som natt.

Saknaden av dig är stor. Mycket större än jag trodde den skulle bli. Dagar som denna tänder jag ett ljus för dig och ställer fram fotot jag har av dig. Men idag har det varit lite speciellt, för idag fick jag höra din underbara röst genom bandet jag fick av mormor igår.Bandet där du berättar sagan om Jättegubben för mig och Peter. Tårarna rann och nu rinner dom igen.
Jag saknar dig enormt mycket morfar och kommer alltid älska dig! Jag vet att vi kommer ses igen, i Nangiala. <3

16 Februari 2006,dagen jag aldrig glömmer.
Dagen då du lämnade oss med stor sorg! <3


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Nja det är väl sådär.. sjuk, hehe ^^

Hur är det själv? Tråkigt att höra om din morfar :(



Kram!

2012-02-16 & 14:29:08
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com
Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

fina bilder :D

2012-02-17 & 15:44:57
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback