21 Februari 2012.

En nackdel med att Pälsk sover borta när dom är iväg på Värmdö och jobbar är att jag sover längre om mornarna.
Jag är ju en sån där konstig människa som lätt kan gå upp kl 06 på morgonen bara för att inte sova bort hela dan och jag går i stort sätt allt id upp med Pälsk när han ska iväg o jobba. Men nu då när han inte sover hemma, så sover jag längre. Både igår och idag har jag vaknat runt 09 tiden. Ni tycker säkert inte att det är nå sent alls att sova till, men jag som i vanliga fall går upp 06 bara för att, tycker att kl 09 är att sova länge.
Jag vet, jag är lite wierd. Men sån är jag . =)

Har iallafall börjat denna morgon med att se på gårdagens avsnitt av BB. Kunde nämligen inte se det igår kväll när det gick på tv11, för vår boxer lever sitt egna lilla liv lite då och då. Igår ville den inte fungera alls. Måste kolla på det där idag, för jag vill ju kunna se avsnitten när dom sänds o inte dan efter. Har ju visserligen mitt 24-7 abonemang att fixa, men har inte orkat göra det än. Kanske fixar det under dan.

Idag ska jag inte göra mycket alls. Fortsätta med städningen tror jag att det blir iallafall. Tog ju sovrummet igår, tror det får bli badrummet eller vardagsrummet idag.
Skulle behöva handla hem lite o äta också. smöret och brödet tog slut nu när jag åt frulle. Men för vilka pengar då? Är ju fattig som en gris just nu.... =/
Kom hem nu Pälsk och ge mig mat! ;P Haha..

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara bra här faktiskt, själv? :)

2012-02-21 & 12:03:16
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

sv; okej :D

2012-02-21 & 12:57:39
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback