Låååång fredag.

Jo men visst.
Den här dagen har verkligen varit lång. Men nu börjar den lida mot sitt slut och vi har nu dom senaste timmarna varit uppe hos familjen Tjernberg/Holmgren och passat prinsessorna en stund. Så super mys. Dans,sång och skratt bjöds det på.
Nu sitter vi här i soffan, Pälsk,Stichi och jag och kollar på dagens BB avsnitt. Tror jag ska krypa ner efter det. Är faktiskt trött och det är ju faktiskt en dag imorgon också. =) Usch va gammal jag lät där. .=/

Imorgon bjuds det på påskmat på 2 olika ställen.. Först hos mina föräldrar och sen hos svärfar. Grillning på kvällen låter det som också.

Nej, nu tackar jag för idag och säger på återseende!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback