15 September 2011

Men härligt att vakna av alarmet kl 7 imorse och ha världens jävla migrän! Somnade ganska snabbt om och vaknade nu vid halv 10. Suck! Med andra ord så hoppar jag skolan idag. Migränen är fortfarande kvar, dock inte lika mycket, men jag kände inte att jag orkade gå upp o göra mig klar på en halvtimme. Så nää, blir hemma idag.

Vädret kan man ju iallafall inte klaga på idag. Inte ett moln på himlen och solen lyser. Ja ok då, det blåser. Men va fan, det är fint väder =)

Idag får bli en hemma fixar dag blandat med vila. Imorgon kommer äntligen Pälsk hem. Vill städa och göra fint tills dess. Så han blir glad när han kommer hem. Men det hoppas jag att han blir iallafall. ;P

Nu lite Våra bästa år och sen fix..

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback