110328

Shulululu People !

Blev en riktigt sovmorgon idag. Steg upp ur sängen vid kvar över 9... Shit asså... ;) haha..
Pälsk är hemma idag..Han var tydligen dålig i magen imorse.
Gårdagskvällen spenderade ju jag och underbara Madde i Big Brother studion. Var riktigt kul att vara på plats. Allt var så litet när man väl kom dit. Studion ser mycket större ut på tv..Det blev väldigt mycket skratt faktiskt. Det bästa var att Roza fick lämna huset ! ÄNTLIGEN ! Nicky var på plats också. Satt mittemot oss ^^
Tror det kommer bli nån mer söndag ganska snart igen. Om inte annat så blir det finalen... =D

Har precis suttit och läst texten vi fick på Filosofin i torsdags. Har den lektionen i eftermiddag. Fattade inte så mycket av texten, men det blir nog bra. Sålänge vi inte får nå förhör på texten.. =/ Då kan jag ligga risigt till... Kanske borde läsa igenom den en gång till för att vara på säkra sidan ?
Ska iväg och göra syntest för körkortet idag också. Det var fan på tiden att jag tagit mig i kragen och fixat det där nu.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ta en promenad med Stich. Han var förövrigt jätta glad när jag kom hem igår kväll efter BB... Hade ju inte träffat mig på hela dan.. Skrutten! <3

Kommentarer
Postat av: tessan

okej =)

2011-03-28 & 11:22:35
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

sv: okej :) det är bra här, vad gör du? :)

2011-03-28 & 11:32:13
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Postat av: tessan

jag ska plugga =(=(

jag har prov på onsdag, och jag har inte pluggat ordentligt, och jag tycker att det är tråkigt.



sedan ska jag bara koppla av och bara njuta av solen :)

du då?

2011-03-28 & 13:59:28
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback