110718

God Morgon!

Datorn är fortfarande paj.Jävla bajs dator!!!!!
Men nu har vi fått låna lillebrors dator, men den är inte ,helt perfekt den heller. Det går inte skriva normalt med den, man måste hålla in en knapp för att det inte bara ska bli siffror och symboler när man skriver..Lite irriterande,men bättre än ingenting.. När jag inte håller in knappen så ser det ut såhär när jag skriver: He1 1ag eter ver6n5ca = Hej jag heter Veronica.. haha..
Men jaja..

Idag är det slut på semestern och det är dags att återgå till jobbet. Men jobbar bara den här veckan sen är jag ledig igen i 1 vecka, kanske 2. Det får jag veta idag när jag kommer till jobbet. Har inget schema för augusti än. Men kanske får det idag. Jobb 13.30-20.30 idag.

Har nu på morgonen suttit och skrivit klart religion tentan. Den ska skickas in idag. Jag är helt klar med den,men tänker inte skicka den till Alex förräns ikväll när jag kommer hem från jobbet. Ska kolla igenom den en sväng innan.

Nä,va fan...Kan inte skiva såhär med ett finger på en tangent hela tiden.Får ju kramp i fingret...
Vill ha tllbaks min egna dator!!!!

Just ja! Mitt hår är kortare. Fredrik satte saxen i det igår.. Inte jätte bra resultat kanske,men får duga. Mitt hår växer iallafall som ogräs och kommer vara lika långt inom nån månad igen. =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

det har jag :) har du?

2011-07-18 & 09:28:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Carl-Alfred

Helgen har varit toppen! :)

Hur har din varit?

2011-07-18 & 10:56:32
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

härligt :)

2011-07-18 & 11:00:02
URL: http://smnmode.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback