Snark....

Om jag var trött imorse så är det inget mot vad jag är just nu...
Hela dagen har varit seg och jag har gått på halvfart både när det gäller aktivt och lyssnande under dagens lektion. 
Va flera gånger då jag kom på mig själv med att inte alls lyssna på fröken Desireé.. Fick mycket skrivet iallafall, så kan ju läsa igenom mina anteckningar för att minnas vad vi pratat om.. ;P haha
 
Imorgon är det skola igen och en ännu längre dag och 2 lektioner. 
Psykiatri på morgonen/förmiddan och sen Etik på eftermiddagen. Imorgon ska jag se till att gå på lite mer än halvfart och ta med mig nåt energiaktigt.. 
Tänkte se till så att denna dag är slut fort så att jag kan vakna med nya krafter imorgon. 
 
Imorgon är det ju också Alla <3's dag + att vi firar 5 år förlovade =) Jippi!! 
Nä, ska stänga ner datorn och gosa ner mig i sängen framför tv'n och invänta Pälsk... 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback