13 Februari 2014- TRÖTT!

Sov inge vidare inatt. Kände mig hängig i går kväll med yrsel,huvudvärk och lite illamående. 
Tog mig ett glas vitamin och då släppte det lite. Tror att det är kroppen som säger ifrån då jag inte ätit sådär jätte bra denna vecka. Levt på typ ägg, kyckling och brocolli hela veckan och förra veckan hade jag ju en riktig kyckling vecka och åt typ bara det.Det positiva med detta är att när jag ställde mig på vågen för en stund sen så har jag minskat ca 2kg sen i måndags, är det ens möjligt att gå ner så "mycket" på bara 3 dagar? 
Ja, jag är ju super glad över viktminskningen, men känner mig inte på topp just nu direkt. Hit med vitaminer och lite järn så ska det nog bli bra =) 
Laddat upp med ett stort glas vitamin och en stor kopp kaffe för att orka med dagen...
 
Är verkligen super trött denna torsdagsmorgon och en heldag i skolan står på schemat. Vård-och Omsorgsarbete 2 är det dags för idag. På schemat står det 8.15-16.30, men jag kommer behöva gå redan vid kl14 då vi inte har någon hundvakt och jag skulle aldrig lämna hundarna hemma ensam en hel dag. Svärfar kommer och går ut med dom vid 11.30 där nångång, men sen kan han inte fler gånger. Så därför åker jag hem tidigare. Mina hundar är mitt, och Pälsk's allt <3
 
Asså, är verkligen inte på topp idag känner jag... Skulle lätt kunna somna om nu och sova i flera timmar till. Magen har börjat göra lite revolt nu också...
Nä, dags att rycka upp sig och göra sig klar. Hundarna ska ut en sväng innan jag beger mig också. Mamma kommer vid samma tid som igår typ. Sån tur att jag har henne! <3 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback