5December2013

Tjollahopp! 
 
Jaha, då har det gått några dagar sen sist. Vad har jag hittat på sen sist då? 
Ja ni, det har jag faktiskt inte så jätte stor koll på. Men det var e helg som svischade förbi, vi passade prinsessorna Elina och Alexandra i lördags kväll. Vi bakade pepparkakor och myste, annars var det en lugn helg. En mini utgång i fredag och lite adventskaffe i söndags.
Måndag och tisdag var jag bara hemma och tog det lugnt, men igår hände det grejjer ska ni veta... Jag hade min första dag på nya jobbet och där har jag även varit idag. Har haft två "gå dubbelt/introduktions-dagar" för att få se lite hur dom arbetar och sånt där skojj. Igår fick jag vara i en underbar liten klass med yngre elever och idag har jag varit med dom lite äldre eleverna mestadels, men även med dom mindre. Har redan fått mig en liten beundrare som jag fick en bamsekram av när jag kom imorse. =)
Asså dom är ju för söta! Det är verkligen dom som gör hela arbetet så mycket roligare och värt. Underbara ungar! 
Nu får vi se när det blir nästa gång jag är där, för nu börjar jag "på riktigt" som deras tim.vikarie. Mina 2 "introduktions dagar" är över och nu börjar allvaret, and I looove it! =) *Klirr i kassan*
 
Just för stunden så sitter jag här i sängen. Har precis svullat i mig en micro pizza och druckit ett glas cola ( just so you know), den där Pälsk, ja han är iväg på egna äventyr han. Jupp, han sitter just i detta nu på Rosersbergs slott med sina kollegor och avnjuter ett förmodligen gudomligt julbord.. Inte alls orättvist! Nej nej, min micro pizza smakade gudomligt den också.. =) *morr* haha...
Jaja, får väl se när han kommer hem. Jag ska iallafall inte göra ett skit. Ska bädda ner mig här i sängen och glo på tv tills han kommer. 
 
Vet ni vad? jag ska ta mig ett till glas cola nu.... Thi hi^^ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback