30 MARS 2015- Fullspäckad helg!

Goood Morgon gott folk! 
 
Va uppe med tuppen då jag inte kunde somna om. Tog mig en dusch och en frukost, men vad hände sen? Jo jag däckade här på soffan och sov i 2 timmar till.. Nu är jag vaken och har precis satt igång en maskin tvätt. 
 
Helgen har bara sprungit iväg. Har hänt nånting varje dag. 
I fredags tog vi oss en sväng upp till Eurostop, fick även sällskap av Pälsk's syster Anna som också behövde handla. Det blev itne bara en storhandling på Maxi utan vi fick även med oss en del till bebis G hem.. =P Kläder och en super fin och mysig filt. Så nu har vi i stort sätt alla kläder som behövs. Det viktigaste iallafall. Bara lite mer som behövs, men det mesta finns nu. Börjar bli en del kläder i hans "korg" i garderoben.. 
Middagen fick bli donken på hemvägen då vi alla 3 var hungriga efter shoppingen. Kvällen spenderades sen hemma framför Let's dance. 
Skulle ha varit iväg på Föräldrautbildning i fredags, men då Stich va hängig efter torsdagens "operation" och skulle hållas under tillsyn första dygnet, så ringde jag och bokade in oss på en annan dag då Föräldrautbildningen går. 
Stich ja... Jo han mår bra efter omständigheterna. Man plockade 8 st tänder, vilket betyder att han nu har 8st kvar (dom drog 12st för 2 år sedan). Han är fortfarande lite hängig, men mycket piggare idag. Han va ju under narkos och är en liten hund, så tydligen så tar det några dagar innan han är helt 100% igen. 
 
Lördagen startade tiidigt.. Klockan 05.50 slog vi upp våra ögon och dagen va igång. Tidig frukost och en mysmorgon innan vi begav oss upp till Eurostop en än gång. Denna gång för att hitta present till Anton som fyllde förra helgen. Hittade super fina klädesplagg som han sedan fick av oss. Blev även lite shopping på Ö&B och djurbutiken.
Resten av dagen spenderade vi hemma. Städade och fixade hela dagen. Middagen blev take away från kina resturangen i Märsta. Har varit så sjukt sugen på kina mat i flera veckor nu. Så i lördags unnade vi oss det och det smakade himmelskt gott! =) Det bästa va ju att det blev över till söndagen så då kunde man äta det till lunch också då. ;P 
 
Söndagen ja.. Shopping suget satt fortfarande kvar, så jag drog med mig min kära mor till Uppsala där vi besökte Barnens Land, Ikea och Citygross. fick med mig massa, i stort sätt bara saker till bebis G, bla en badbalja, sängkläder, kudde till vagnen, regnsydd o myggnät till vagnen, badhandduk och en fin sänglampa. Så nu har vi även det viktigaste i materialväg till bebis G. Både vagnen och sängen står redo att användas.. Typ! Har visserligen inte bäddat sängen o så än o detsamma gäller vagnen, men det finns så jag kan göra det. =P Är bara 10 veckor kvar nu till BF.. <3 
Till middag gjorde Pälsk en super god fläskpannkaka! Blir det till lunch även idag då det blev massa över. 
På tal om lunch så börjar magen kurra lite. Åt ju frukost vid 08 tiden imorse.
 
Ska spendera denna dag hemma. Ska bara ta det lugnt. Tog på krafterna att gå runt i alla affärer igår och idag känns det i ryggen, bäckenet och benen. Så en lugn hemma dag framför tv'n blir det idag. 
 
XOXO
 Fredagens shopping till bebis G <3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback