26 MARS 2015-"Tant veterinär"

Sitter här med gråten i halsen. 
Har nu på morgonen varit iväg och lämnat vår stora fyrbenta prins hos "tant" veterinär där han ska tillbringa hela dagen. Det ska plockas tandsten (förhoppningsvis) och tas prover. Planen är att man ska plocka tandsten och förmodligen några tänder på honom, men först ska det tas prover för att kolla hans lever och blodvärden. Visar dom något så är det inte säkert att man gör tandsstensplockningen idag då han måste göras det under narkos. Sen så har han haft diarré till och från ett tag nu och det kan tydligen också göra så att allt ställs in för tillfället.. Allt avgör "tant" veterinär! Men vi hoppas på att allt ska gå som planerat och att vi hämtar honom i eftermiddag med fina och förmodligen mindre tänder.. 
 
Borde kanske inte oroa mig så mycket då jag vet hur bra dom är hos vår veterinär, men det är ju vår älskade och första fyrbenta prins som det handlar om. Klart man känner lite oro över att nåt ska gå eller vara fel.. Älskade Stich! <3 
Så, med andra ord så är det bara jag och vår lilla fyrbenta prins hemma idag och myser. Får se vad vi hittar på, men jag ska försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt och hoppas på att dom inte ringer från veterinären tidigare än vad som är tänkt. 
Jag ska fixa med disk och tvätt och om jag orkar och hinner så tänkte jag börja sortera bland bebis G's kläder. 
 
På tal om det. Vi var ju iväg till barnmorskan igår på en helt vanlig rutinkontroll. Allt såg bra ut med både bebis och mamman. Hans lillahjärta slog lika fort som sist vi var där, men min mage har ökat hela 5cm.. Inte konstigt att jag börjar känna mig tung och har noll kondis..=P 
Inte nog med det. Igår kom äntligen mitt efterlängtade paket från lekmer! =) Det innehöll massa fint, bla en jätte fin skötväska, massa våtservetter, en snuttefilt och en super mysig gose! =) Det var som julafton när jag öppnade paketet och tog ut allt innehåll..
 
Magen kurrar... Borde nog ta mig nåt att äta. Åt ju frukost vid 06-tiden imorse redan..
 
XOXO
Bjuder på en v.29 bild också.... 
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback