25 MARS 2015- MVC onsdag.

Somnade tidigare än vanligt igår kväll. Redan vid 21 och sov som en stock hela natten och vaknade yber pigg och utvilad i morse när Pälsk's alarm gick igång vid 05.25. 
Eftersom att jag va så pigg så tänkte jag att det inte va någon idé att försöka somna om. Gick istället upp och tog mig en lång skön dusch och gjorde mig sedan en smarrig frukost med färsk ( gårdags bakad) Bergis nere från byns bageri som svärfar kom över med igår kväll. Sååå gott! skulle kunna leva på det brödet, fast det kanske inte vore så bra i längden =P 
 
Idag står det MVC besök på schemat. Fast det är inte förräns i eftermiddag. Ska möta upp Pälsk i Märsta för att sedan ta oss till MVC för dagens besök. Som jag skrev igår så ska det bli spännande att få lite nya värden och att få höra bebis G's lilla hjärta slå.. =) 
Ska om en stund ner till byn och göra lite ärenden, fylla på busskort och handla lite. 
 
Halsbrännan håller i sig och det verkar som att inget funkar längre.. =/ Ska köpa "halsbränne tuggtabletter" idag och även samarin. Vet ju att tuggtabletterna funkar, men kan va bra at ha nåt annat också. Fick ett tips igår om citronvatten, och det verkar funka lite grann. Inte helt, men det minskar iallafall. Så nu har jag alltid en flaska med lite citron i i närheten. Mycket vatten blir det, men vatten är ju bara bra att dricka så. 
 
Fick inget paket att hämta ut igår, så hoppas och antar att det kommer idag. Trots att jag vet vad paketet innehåller så är det spännande att öpnna det och se allt som finns med. Hoppas att det kommer med posten idag! 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback