23 MARS 2015-Måndag!

God Morgon, God Morgon! 
 
Ännu en helg har passerat och den här helgen har varit otroligt lugn. Inte gjort många knop om jag ska vara helt ärlig. I stort sätt hela lördagen spenderade jag i sängen så jag hade en dålig gravid dag med hemst illamående och trötthet. Sov till och från hela dagen och hade verkligen noll energi. Tur att jag har min underbara Pälsk dessa dagar som verkligen ställer upp och finns där för mig. Kommer med vatten, tabletter och annat som behövs. Fredags kvällen var också lugn ska tilläggas. 
Medans jag låg där i sängen i lördags så passade jag på att kolla på den omtalade Fifty shades of grey. Måste säga det att jag gillar den. Den va på nåt sätt fin. Kanske låter konstigt, men jag tycker faktiskt det. För om man går på djupet med själva handlingen så förstår man ju vad den egentligen handlar om. Det ända jag ger tummen ner för är slutet... Hallå, den kan ju inte sluta sådär!!? Hoppas verkligen att det kommer en till, finns ju fler böcker om Mr. Grey! =) 
 
Igår var också en lugn dag, lite mer energi men inte så pass mycket att jag orkade göra speciellt ansträngande saker. Vi tog oss en sväng till märsta där jag besökte apoteket, annars va det en lugn dag. Pälsk tog sig en sväng med dammsugaren och framåt kvällen så lagade vi middagen tillsammans. Så mysigt att göra det och det är något som vi faktiskt gör ofta nu för tiden. =) annars så är det Pälsk som står för den mesta matlagningen nu för tiden. Men ibland så händer det att jag gör den eller att vi gör den tillsammans, som vi gjorde igår.. 
 
Har precis deklarerat och nu är det bara invänta cashen som kommer nångång i slutet av Maj- mitten av Juni va? Innan midsommar iallafall! =) Pälsk skickade in sin deklaration redan i torsdag. 
Har lite "måsten" att göra idag. Ringa lite samtal och skicka in lite blanketter mest. Annars så blir det i vanlig ordning en lugn, vanlig dag. Mamma, pappa och farmor kanske kommer förbi senare på en fika. Mamma var här en snabbis för en stund sen med lite "medicin" till mig. Vi kan kalla det "mag/tarm medicin" Haha.. =P Tänker inte gå in på detaljer, men ni som varit/är gravid vet kanske vad man kan få för krämpor/"bieffekter"... ;P 
 
Man kanske skulle ta och klä på sig lite och göra nåt av den här dagen. Kan ju inte gå i morgonrock hela dagen.. 
 
XOXO
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback