18 MARS 2015-Snark!

Morrn Morrn!
 
Önskar att jag sov just nu istället för att ligga här i soffan. Är skit trött, men kunde som vanligt inte somna om när Pälsk gått. Jaja, får ta mig en powernap senare under dagen om det behövs. 
Bebis G har börjat vara vääldigt aktiv på nätterna, vilket gör att jag får mindre sömn och dessutom springer upp på toaletten typ en gång i timmen. Härligt att känna honom leva runt där inne, men det börjar ta på krafterna..
 
Onsdag idag och ännu en oplanerad dag. Mamma ville tydligen ta en promenad senare under dagen, men får se hur det blir med det. Lite halvsur är jag också denna morgon.. Fick höra att man kunde se norrsken igår kväll, och självklart så missadde jag det! *morr* Har aldrig sett ett irl, så hade ju varit häftigt att se. Men aja, får hoppas att jag får se det nästa gång det sker. 
 
Gusch va trött jag äääär!! Tror faktiskt att jag kommer somna ganska snart här på soffan. Vilket är helt ok faktiskt. Har redan hunnit få i mig frukost, så om jag somnar om för en stund så gör det inte så mycket. Har ju ändå inget planerat för dagen så. 
 
På återseende! 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback