16 MARS 2015- Underbara helg!

God Morgon! 
 
Ingen bra morgon. Illamående, huvudvärk och sjukt trött. Men jag hoppar att skriva mer om det då jag inte ska va en liten gnälltant. =P 
 
Helgen har varit helt perfekt faktiskt. Massa sol, umgänge och mys. 
Fredagen blev hemma i lungnan ro då båda var väldigt trötta. Lördagen bjöd på en heldag ute i solen. Vaknade tidigt, vid 06.40 och redan vid strax innan kl 8 så tog vi oss en promenad i morgonsolen upp till P och barnen som hade pappavecka. Tog oss en kaffe och mös där en stund.Va även över till S och kollade in hans nya lägenhet. Skit fin verkligen! Jag blev typ kär i den. Nästan iallafall.. =P  Senare på dagen åkte vi iväg till Pälsks jobb och tvättade och städade nya bilen. Men till vår besvikelse så va den lika skitig när vi kom hem igen... Jävla damm o grus som är på vägarna just nu. Men jaja.. 
Kvällen bjöd på en god pasta och kycklingsallad som pälsk gjorde iordning medans jag tog mig en powernap. det tog på mina gravidkrafter att tvätta och städa bilen.. ;P Drog upp till P efter att vi käkat och kollade på Mellon där. Jo, måste nog säga det att jag tycker att rätt låt vann.. Hellre han är han den där gubben som sjöng på skånska eller dom där två pöjkarna som sprang runt på scen och sjöng en i stortsätt kopia av deras dänga som dom hade förra året...
 
Igår va det söndag och även den bjöd på massa sol! Vi va iväg till lekparken med prinsessorna E och A + föräldrarna en stund och hade även finbesök av P och barnen en stund här hemma. Satt ute i solen på altan och bara mös. Pälsk passade på attt röjja lite på tomten också. 
Igår va det inte bara söndag, utan det var även Brunos 4 årsdag! =) Firade det med lite påskmust, massa tid i solen och så fick han lite "lyx middag" i form av blötmat, som luktar blääk... haha .. .
 
Så, det var helgen det. Nu är det ny vecka och nya saker som händer. Fast ska jag vara ärlig så händer det inte speciellt mycket denna vecka. Har inget inplanerat alls. Blir nog bara en lugn vecka hemma. Hoppas på mycket sol så man kan sitta ute på altan och njuta. 
 
Men det jag ska göra nu är att ta mig en illamåendetablett, ett stort glas iskallt vatten och ligga en stund här i soffan innan jag gör annat.  Har btw haft en vääldigt aktiv liten bebis i magen hela helgen. I går va han igång typ hela dan och Pälsk fick äntligen känna hans slag/sparkar igen. Andra gången nu och nu börjar han känna mer och mer hur det rör sig där inne när han lägger en hand eller huvudet emot min mage. =) En sån underbar känsla att se hur han ler varje gång han känner nåt mot kinden eller handen. Hela han ler! <3
Igår va det dessutom exakt 3 månader kvar till beräknad ankomst! Går undan nu... 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback