11 MARS 2015-Vindruvor!

God morgon gott folk! 
 
Solen lyser, fåglarna kvittrar och himlen är klarblå! Blåser dock lite, men det är ändå underbart väder. =)
Kunde för än gångs skull somna om en stund när Pälsk gick imorse. Klev upp vid 8.20 och gjorde mig en dunder frukost. Smällde i mig 4 stycken rost mackor och ett stort glas vitamin/järn.. Så nu är jag både proppmätt och lite piggare. 
 
Med en graviditet så kommer ju cravings som ni kanske vet, och jag har fram tills nu haft ca 4 olika cravings. Började med gurka med aromsalt, sen blev det KitKat Crush (den större och tjockare varianten), övergick till Magnum Classic i ca 2 veckor och nu är det VINDRUVOR som gäller. 
Kan lätt proppa i mig en hel ask vindruvor varje dag! Så gott! Dom gröna ska det va, inte dom röda. Dom funkar inte alls. Nä, gröna stora, lite halvsura vindruvor. That's the shit right now! =) 
Ska nog faktiskt ta mig några nu och bara njuta av dom.. Nackdelen är bara att då kommer jag äta upp alla och inte ha några kvar till senare... Hmm, får bli en tripp ner till Ica senare och köpa mer...;P 
 
 
Va över till mamma och pappa en sväng igår kväll då Pälsk skulle mecka lite med deras bil. Träffade lillebror och hans Emma där och fick typ en order av Emma att blogga oftare.. Ja, jag vet att jag är sämst på att blogga i omgångar. Men får väl ta mig lite i kragen och börja skriva lite mer då. Vad nu det skulle skrivas om.. Men men.. 
 
XOXO
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback