31 JANUARI 2015- Shopping abstinens!

Här har vi varit vakna sen 7 tiden i morse. Vi som hade tänkt sova ut lääänge och gå upp och göra en god frulle. 
Så blev det ju dessvärre inte. Jag åt frukost i soffan medans Pälsk satt och poppade musik i sina stora hörlurar. Mysigare än så blev det inte och dessutom ingen direkt lång sovmorgon.. 
 
Pälsk är nu igång med storstädningen som han sett fram emot hela veckan typ.. Haha, han är rolig han! ;P 
Själv så sitter jag här och kollar på Nyhetsmorgon och väntar på att nåt ska hända. Har ett sånt sjuukt shopping sug och det va planerat att jag och mamma skulle bege oss till Stinsen idag för att shoppa lite till bebis. men nu verkar det inte bli så då vi inte har nån bil. Pälsk ska ju tydligen hjälpa pappa att köra skräp i eftermiddag och innan dess så gick det tydligen inte för mamma , för då skulle pappa ha deras bil och inte kunde ta sig hit och Pälsk har ju fullt upp med sitt städande.. Ah jag vet inte, bara att jag blir sjukt irriterad då jag verkligen vill åka och shoppa på Stinsen! Har typ abstinens..... 
Gravidhormonerna tar fart känner jag... Irritationen är hög just nu! *morr*
 
Gaaah! Suck! 
Man kanske skulle ta och nätshoppa lite istället? Men då blir jag väl halshuggen av min kära karl... Hjälpa honom med städningen? Njaaa, inte vad jag känner för idag. Dessutom så har jag redan fixat med tvätten..! 
 
Skyller dagens alla irritationer och utbrott på graviditeten! 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback