27 JANUARI 2015- Vecka 21.

Först och främst så måste jag tillägna Elina några rader. 
För idag fyller hon nämligen hela 6år! Stort grattis finaste prinsessan på din födelsedag! <3 Shit vad tiden går fort..
 
Så.. Igår gick vi in i halvtid av graviditeten och idag går vi in i v.21. =) Känns som att veckorna bara kommer flyga fram nu. Men det gör inte mig något alls! Han får gärna komma ut till oss snart, men vänta gärna nån vecka till så att du får växa lite mer. 
 
Usch va mätt jag är! Så mätt så jag mår illa.. Har proppat i mig 2 kokta ägg, 2 rostade mackor med makrill och ett stort glas apelsinjuice. så nu ska jag nog hålla mig mätt ett tag tills det är dags för lunch. 
Skulle ha åkt med mamma till danderyds sjukhus idag, men stannade hemma då vi inte hade nån som kunde komma och gå ut med hundarna. Så får bli en dag hemma istället. Det va ju väldigt ovanligt! =P Haha.. 
Har hemsk foglossningsvärk idag så blir nog att ta det lugnt mesta delen av dagen. Skulle behöva dammsuga, men får se hur det blir med det.
 
Har för tillfället inget mer att dela med mig av. Återkommer kanske senare.
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback