24 JANUARI 2015- Chill lördag.

Här var vi vakna med tuppen idag. Kl 06.50 slog jag upp mina grön/blåa ögon och mötte en ny dag! Haha... Vaknade mest för att min urinblåsa tydligen behövde tömmas lite, men då vaknade även Pälsk och sen va det kört. Båda blev skit pigga och slog på tv'n, låg och drog oss ca en timme innan jag fick för mig att stiga upp. Denna gång mest för att jag va så sjuukt hungrig och behövde nåt att käka. Fick bli en skål yoghurt med fullkorns flingor.. Yummie! 
 
Lite senare på förmiddagen, vid 10.30 tiden så begav vi oss till Märsta för månadens storhandling. En hel kundvagn fyllde vi och jag tänkte direkt att " det här kommer nog kosta en hel del." men väl framme i kassan så hamnade summan på nästan exakt det vi hade tänkt att allt skulle gå på INNAN vi kom dit. Sånt gillas ju, då jag trodde att det skulle gå på ganska mycket mer. 
Så nu är både kylskåp, frys och skafferi fyllda och vi har mat för någon vecka. Fast enligt Pälsk så kommer det vara lika tomt efter bara en vecka, för jag äter tydligen som en häst om dagarna när han är och jobbar... Haha! Jaha, tack för den lixom! ;P Älskar dig också din vandrande pinne! <3 
 
För tillfället så ligger vi här i varsin soffa och degar. Han leker med mobilen och jag, ja jag sitter här med laptopen i knät och har filmen Step up 2 på i bakrunden på tv'n. Vi har inga speciella planer för dagen. Pälsk är fortfarande lite hängig så blir nog en lugn hemma dag. Är bjudna på middag hos mina föräldrar ikväll, men får se hur vi gör med det, beror på hur Pälsk mår. Annars så är en mysig hemma middag planerad. Den som aldrig blev av igår. Fick bli pizza igår då ingen utav oss orkade laga nåt annat. Men idag blir det en ordentlig middag. Antingen kyckling hos föräldrarna eller kött här hemma. Återstår att se. 
 
Man kanske skulle ta sig en dusch... ? Hmm jo, skulle ju behövas men orkar inte just nu. Tar det sen.
Just ja! vi har ju faktiskt en sak inplanerad idag. Vi ska sitta bänkade framför UFC matchen ikväll! =)  Ett måste ju! GO MAULER!! Hade mer än gärna varit på plats på Tele2 arena och sett detta live, men får nöjja mig med att se det på tv'n.. Nästa gång kanske!? =) 
 
Hämtade ut ett paket från HM igår och till min förvåning så passade allt jag beställt. Har typ aldrig hänt, eller jo kanske men inte ofta. I leveransen fanns en svart tunika, ett längre linne, två par trosor, ett par "mamma chinos" (som satt perfekt) och även ett par "mamma legins". Så nu kan magen växa hur mkt den vill, eller iallafall bebis, för nu är jag redo med brallor! Haha.. Magen börjar forma sig mer och mer till en gravidmage. =) 
Har inga bilder på nya kläderna just nu, men slänger upp så fort jag fixat. 
 
Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk! 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback