5 FEBRUARI 2015- Pauline 25 år!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? 
Nej det är ingen vanlig dag, för det är PAULINES födelsedag! 
HURRA HURRA HURRAAAAA! <3
 
Börjar med denna grattishälsning till min underbart fina och underbara Pauline som idag fyller 25 år! Inte nog med att hon fyller 25, hon firar den dessutom i självaste NY med sin älskade Sido! 
Stort grattis Pullan! <3 <3 
 
Sådär ja, då var det gjort! 
Torsdag idag och jag har varit uppe sen Pälsk drog iväg till jobbet. Har spenderat morgonen med att fixa med disken och äta en god frukost. Har även suttit endel i telefon med både min kära mor,Pälsk och Madde. En fullspäckad morgon. 
Känner mig oförskämt pigg idag och funderar på om jag ska ta vara på det och ta en sväng om med dammsugaren och moppen kanske? Skulle ju behövas och Pälsk skulle ju bli typ överlycklig om han kom hem och golven var rena och fina... =P Vem vet, lägenheten kanske kommer skina och vara blänkande ren när han kommer hem ikväll.. Man ska ju inte hoppas på för mycket kanske, men det känns fan inte omöjligt idag! =) 
 
Bloggade inget igår då jag inte kände för det. Hände inget speciellt under dagen heller så. När pälsk kom hem så drog vi upp till lillebror en sväng med lite saker som jag plockat ihop här hemifrån. Så kul att se hur stolt han är! Det gör att man som storasyster själv blir stolt... ^^ 
Hade även en väldigt aktiv bebis igår. Nu börjar han verkligen visa att han finns där inne. Tror han va igång med sparkar och rörelser i stort sett hela dagen igår och det första jag kände imorse när jag vaknade var att han också va vaken. =) Så mysigt att jag iallafall börjar känna bebis nu. Har jag någongång tvivlat på att jag verkligen är gravid,, så kan jag nog sluta med det nu! =) <3 
 
Kanske släpper den där "nyheten" senare under dagen. Det där jag skrev om i förra inlägget, om att vi skaffat nåt till bebis.. Vi får se hur jag gör.. Så håll utkik! ;P 
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback