3 FEBRUARI 2015- V.22

Idag är det en sån där morgon då jag inte kunde somna om när Pälsk drog iväg till jobbet. 
Låg kvar i sängen i ca 1,5 timme innan jag insåg att det var menningslöst att ligga kvar där och gick upp istället.
Då jag inte var speciellt hungrig vid den tiden när jag gick upp så tänkte jag att jag skulle slå på stort denna morgon. Jag ställde mig och bakade scones! Jo men visst hörrni.. Har precis proppat i mig 1,5 nybakad scones och till det drack jag en kopp te och ett glas apelsinjuice. En liten "english breakfast". Har 2,5 st stoora scones kvar som blir perfekt att ta i eftermiddag när hungern kommer.. 
 
Idag går vi in i v.22 av denna graviditet och det känns som att tiden går väldigt långsamt just nu.. Vill att den ska gå fort, fort, fort ju! Men den kanske gör det snart. Folk säger ju det iallafall. =P Tycker även att det inte händer så mycket med magen för tillfället. Visserligen så är det min "gamla" mage som kommit tillbaks, men som blivit mer fast/hård. Men antar att det bara kommer säga PANG så har jag världens gravidmage och vankar fram som en anka.. Haha =P 
V.22, ja men välkommen då! =) 
 
Dagens plan var att kila över till Frida, men hon har fått ställa in detta då hon drar till Ikea istället. Åh vad jag också vill dit! Men inom en snar framtid så ska vi dit och införskaffa oss lite grejjs till bebis. =) 
Frida ja.. Nu verkar det som att jag ska kila över till henne imorgon istället. Ska bli mys då vi inte setts på ett tag. Eller jo, snabbisar utanför eller så, men inte en längre stund. 
 
Vill ni veta vad vi skaffade igår? =) Eller nää, ska nog hålla lite på det ett tag till... haha..Tills dess kan ni få gissa. En ledtråd- Nåt till bebis! ;) 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback