16 FEBRUARI 2015- Ett år äldre!

Då var denna helg över också och den har väl varit helt ok. Kunde ha varit liite bättre kanske, men äsch jag är nöjd.
 
Lördagen, självaste alla <3's dag firade vi med att åka till Uppsala för att fira Emila som fyllde 5år. Bjöds på massa go fika och var ganska så proppmätta när vi åkte hem. Resten av dagen var lugn, vi gjorde inget spec. Åkte och handlade lite och kollade på Mello på kvällen. Ingen sån där super romantisk dag med blombud, middag ute och hotell, men den funkade. fick en stor familjepåse "Gott & Blandat" av Pälsk i alla <3's dag/förlovnings present. =P Haha..Jo, vi firade ju 6 år som förlovade i lördags också. =) <3 
 
Igår var det söndag och min födelsedag! =) Hela 27år blev jag och dagen firades med en lång promenad i solen på dagen och senare på eftermiddag kom mamma,pappa,farmor och lillebror Martin över på lite fika. Prinsessorna E och A kom förbi på dan också med fina teckningar, armband/halsband som dom gjort själva och en söt liten blomma. =) Ah, svärfar kom in med en chocklad ros och en chocklad ask också.. 
Inget speciellt firande, men fyllde ju ignet jämt eller så och sen så hade jag för ont i ryggen för att orka ha hit en massa folk.
Hade en dålig gravid dag igår dagen till ära, med hemsk foglossning på kvällen som höll på att ta kol på mig där ett tag. Så innan vi kröp ner för att sova så gav Pälsk mig lite massage. Han är bara för bäst ibland asså den där karln! <3 
 
Idag Ska jag bara vara hemma. aknske tar mig en promenad senare i solen. Men inget jag bestämt än, men kan bli så. 
Nu ska jag vara lite social med min fina vän Madde som kom över på besök! Bäst att ta vara på den tiden man får med henne för det är inte varje dag vi ses direkt nu för tiden.. <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback