11 FEBRUARI 2015- Bra dag!

Trots att jag varit vaken och uppe sen Pälsk gick imorse, så är jag ovanligt pigg och känner mig glad.
Musiken på högsta och tro det eller ej, men jag har precis tagit mig en svängom med både dammsugaren och golvmoppen! =) Vette fan vad som hände, men skyller på solen och det underbara vädret.Man blir ju så glad av solen och den ger så mycket energi, iallafall på mig. 
Kommer förmodligen däcka här i soffan senare under dagen, men gör inte så mycket för jag har ju faktiskt gjort en hel del nytta idag. Har satt igång en maskin tvätt också och hängt lite tvätt. Disken skulle behövas fixas med också... 
Tänk vad lite sol kan göra! =) 
 
Har suttit och kollat lite på banrvagn nu på morgonen också. Vi har hittat en som vi är sugna på. En duo vagn med tillhörande babyskydd(bilbarnstol), men jag vet inte riktigt längre om jag vill ha den. Den har ganska små hjul ifram, vilket jag har hört kan bli jobbigt att köra med. Men det är ju sommar när bebis G kommer så det kanske funkar med lite mindre hjul i fram då? 
Är ju värsta djungeln det här med vilken vagn man ska ha och så.. Börjar bli lite förvirrad och faktiskt lite stressad.. Är det nån som har nåt tips på en bra vagn? Helst en duo (med både ligg + sittdel).. Finns så många fina vagnar som jag vill ha, men som sagt, vad är bäst? =/ 
 
Nähe, om man kanske skulle ta en svängom med dammsugaren igen.. Man drar ju upp så mycket nytt skit och damm när man torkat golven, så måste damsuga igen och förmodligen torka golven också en omgång till. Torkar alltid golven två gånger när jag är igång. Bara för att veta att man verkligen tagit överallt. 
 
Ha en underbar dag solstrålar! 
 
XOXO

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kronan kanske ni skulle gilla, den har större framhjul fram. Annars kan ni titta på ett polskt märke, Tako. Den har olika modeller, vi hade laret, och vi har varit väldigt nöjda med den speciellt med Liggdel en. Den beställs enklast och billigast från Polen. Annars är det som sagt en djungel.. testa olika :)

Svar: Ja, kanske ska kolla en Kronan. Inte kollat på dom så mycket. Ja Patrik sa att ni beställt er vagn/vagnar från polen och att ni verkar nöjda. =) Kommer nog köpa en som jag sen kommer byta ut efter ett tag. =P Haha.. .
Vonna.

2015-02-11 & 12:04:00
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Sara

Vi har teutonia fun som vi är väldigt nöjda med😊

Svar: Ok. Får kika på en sån då och se =)
Vonna.

2015-02-12 & 10:21:24
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback