30 APRIL 2015-Valborg!

Tjoho i stugorna! 
 
Här sitter jag och äter lite fil ur ett glas då halsbrännan gjort sig påmind.. Bebis G verkar ha hika där inne, känns som det iallafall.. =P så sjukt konstig känsla när man känner hur han har hika eller bökar runt där inne. Det blir tydligare för varje dag att han faktiskt finns där. =) 
 
Har varit uppe med tuppen idag då jag haft en perfekt natt med massa sömn, Bara varit uppe en gång för att kissa. Tog mig en dusch/bad på morgonkvisten och slog mig sedan ner här i soffan med lite frukost och Nyhetsmorgon. 
Det såg it att bli fint väder i morse, men just nu så är det grått och små regnar lite. Hörde att det skulle regna framåt kvällen också.. ? Det va ju lite mindre skojj eftersom att det är valborg idag och vår plan är att åka ut till Wenngarn ikväll och kolla på brasan där. Men är det dåligt väder med regn så skippar vi nog det. En annan plan vi har är att grilla också. Kött är framtaget och ska läggas i marinad om en stund.
Kommer i vilket fall som helst, oavsett väder, bli en lugn valborg. Inte som när man va yngre och hängde inne på tivolit i märsta eller som på gymnasietiden då man hängde i Uppsala med alla andra 100 tusen personer.. =P Nä, det blir en lugn,mysig valborg. Sista valborg som "icke föräldrar", nästa år firar vi denna dag med G! <3 
 
På tal om honom, G asså, så va jag ju iväg igår och köpte mig/oss ett babynest av en gammal klasskamrat. Va jätte kul att träffa henne då vi inte setts sen vi slutade 9an. Nesten var super fint även i verkligheten och nu ligger det så fint i G's säng och väntar på honom. =) Är verkigen super nöjd med köpet! 
 
Just ja! Måste ju ägna några rader åt min kära lillebror Peter i detta inlägg också! 
Han klarade nämligen körkortet igår! =) Efter en vecka på intensivkurs med 25 körlektioner så är nu kortet hans! Killen hade typ aldrig suttit bakom en ratt innan och helt plötsligt har han körkort på bara 2 veckor! =) Så stolt över honom!
STORT GRATTIS LILLEBROR! <3 <3 
 
Jävla halsbränna! Måste nog ta mig lite mer fil för den verkar inte vilja ge sig just nu.. Hmf! 
Ska marinera köttet till kvällens grillning också. Bara hoppas att det inte blir regn. Skulle ju faktiskt vilja se nån brasa o fyverkerier ikväll! 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback