24 APRIL 2015-Fantastiska natt!

Det har hänt ! 
För första natten på väldigt länge så har jag fått sova en hel natt utan "avbrott"! Va uppe strax innan 23 på toaletten och sov sen hela natten och vaknade klarvaken vid 04.45. Då behövde min blåsa tömmas.. ;P 
Klarvaken låg jag och inväntade att Pälsk's larm skulle gå igång, ville ju inte väcka honom för tidigt i onödan. Vet hur sur han hade blivit på mig då och det tyckte jag verkade onödigt. 
När han väl var vaken så gjorde jag mig en skål fil med müsli då jag blev väldigt hungrig. Självklart så somnade jag om när Pälsk åkt i väg till jobbet, men sov bara ca 1,5 timme innan jag vaknade igen. Fick då en jobbig förvärk som höll i sig en stund. Nå fler blev det inte. Tack och lov! 
Nu är klockan 9.30 och jag har fått i mig ännu en frukost och myser nu här i soffan framför Nyhetsmorgon. 
 
Det är fredag, men dagens planer är noll. Ska nog bara ta det lugnt. 
 
Gårdagens besök hos BM gick toppen. Allt såg bra ut. Bebis växer som han ska och han har börjat fixera sig. Inte helt, men litegrann. Han ligger nu snett neråt med huvudet och kikar åt höger vad BM kunde tro. 
Hjärtslagen va på 133-134 slag/min, mitt SF-mått va på 31cm och alla mina värden, blodtryck, socker och allt det där såg bra ut! Nu hoppas vi på att det fortsätter såhär tills det är dags för bebis att komma ut! 
 
Igår kväll så satt vi och kollade lite över hur Pälsk ska ha sin semester i år och det slutade med att vi kom fram till att han blir hemma på semester hela Juni(bebis är ju beräknad i mitten av Juni)+ första veckan i Juli och sen är han hemma och är pappaledig i 2 veckor efter det. Så sammanlagt kommer han va hemma i 7 veckor i sommar! =) Helt perfekt kommer det bli. 7 veckor som vi kan mysa tillsammans med bebis G och lära känna honom! Ska bli så mys! Hoppas bara att hans önskemål om semestern går igenom, men det brukar aldrig vara några problem med deras önskemål på hans jobb.. =) 
 
Nähe, om man kanske skulle ta och .. ja ni.. Vad ska man hitta på..? Hmm.. Blir nog soffan en stund till.. =P 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback