16 APRIL 2015-Only 2 month left! <3

Har varit väldigt effektiv denna morgon. 
Har fixat med lite tvätt och har nu lite Bebis G kläder i maskinen, när det är klart så är det hans sängkläder som ska tvättas. Har även gjort iordning en "badrumskorg" till honom där jag lagt det som vi har i nu läget när det kommer till hygien. Våtservetter,tvättlappar och nån babyolja. Den ska såklart fyllas på med blöjor och annat som är bra att ha, men vi tar lite åt gången. 
Gjorde mig en god frukost. Skogaholmslimpa med kokta ägg, ett glas c-vitamin och en stor kopp varm chocklad. Är inte lika trött idag som jag var igår. Men idag fick jag ju sova tills jag själv vaknade, och det gjorde jag vid 08.25.
 
Det är underbart väder ute idag och jag funderar strakt på att sätta mig ute på altan senare och ta emot lite d-vitaminer. Så härligt med våren! Jag gillar verkligen våren, om man bortser från all pollen och skit som den för med sig. Men annars så.. =) 
 
Idag är det BARA 2 MÅNADER KVAR tills du är beräknad att komma ut till oss! <3 Det är sjukt vad tiden springer iväg! Jag tror ju dock att du kommer kika ut tidigare än beräknat, nånting säger mig det, jag har den känlsan. Men vad vet jag, du kanske helt enkelt bestämmer dig fär att stanna kvar längre där inne i värmen... =P Vi får helt enkelt se när du vill kika ut! Längtan efter dig är iallafall enorm och kärleken till dig växer mer för varje dag som går! Går snart inte att älska dig mer.. =P <3 
 
Igår när Pälsk kom hem så tog vi ut babyskyddet(bilbarnstolen) i bilen för att testa det och så. Insåg då att vår bil, som är relativt ny, saknade det där Isofix fästet som bilen måste ha för att Isofix basdelen ska sitta som den ska. Så för att kunna använda babyskyddet så som vi vill så va det bara att börja leta runt efter det där jävla fästet! nu ringde Pälsk för en stund sen och berättade att han hittat ett och även beställt ett från nåt ställe som ligger i närheten av hans jobb. Till bra pris dessutom! Så idag efter jobbet så åker han och hämtar ut det och sen när han kommer hem så ska han installera det i vår bil och sen montera fast allt. Med andra ord så kommer Bebis babyskydd sitta på plats ikväll och redo för att han ska inta det! =) Sjävla babbyskyddet kommer vi nog låta va i bakluckan eller ha ståendes i hallen sålänge, men sjävla basdelen kommer va på plats. Tjoho! Börjar bli så otroligt verkligt nu! snart är du äntligen här hos oss! <3 
 
Nu ska jag klä på mig lite mer bekvämare kläder( sitter fortfarande i morgonrocken) och sen mysa ner mig här i soffan och se på gårdagens "Baren". 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback