Willys.

Känner mig sjukt sämst då jag inte gjort ett piss av pluggandet idag... 
Har legat här i soffan typ hela dagen och kollat på Skilda Världar. Mått lite små kasst och i detta nu så mår jag faktiskt illa och har huvudvärk... 
Trots detta så ska jag om en stund bege mig mot Märsta för att handla lite på Willys. Egentligen så orkar jag inte, men lika bra att göra det idag, för imorgon kanske mina pengar är slut. Haha nä då, så illa skulle det nog inte va, men måste verkligen handla hem lite.
 
Pälsk möter upp mig på Willys så kommer gå själv i butiken. Ganska skönt ju. Då kan jag köpa det jag vill, strosa runt i min egna takt och jag slipper ha en stressad karl runt mig.  Han är ganska så duktig på att bli stressad fort i affärer. ;P 
 
Usch vad jag mår illa... Kan ju kanske bero på att jag inte ätit nån direkt lunch kom jag på nu. Borde kanske ta mig nåt att äta innan jag beger mig? 
Hmm... 
 
XOXO 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback