9 September 2014-Tröttis...

Hejsan hallå alla glada, och ni andra också! 
 
Här har dagarna bara flugit iväg och dom har bestått av jobb,studiebesök och prinsess övernattning. 
Fredagen bestod av öppning på jobb och lördagen lika så. Båda dagarna funkade bra, men fy bubblan va trött jag va i lördags kväll när jag kom hem. Inte van att gå upp kl 03.30 direkt. 
 
Lördagskvällen bjöd på lite gäster och god mat, eller ja inte surstömmingen då som vissa promt skulle ha,.. USCH! 
Prinsessorna E och A övernattade här och det var som vanligt super mysigt. Så mysigt att ha dom här. Medans dom andra vuxna satt ute, så satt jag inne i soffan och mös med E och A framför Fångarna på fortet. Eftersom att jag va sjukt trött så va det de bästa för mig just då. 
 
Söndagen blev lugn. Både jag och Pälsk va trötta hela dagen så fick bli film och mys. Tror vi stängde av tv'n redan vid 20-tiden och slocknade direkt båda två. 
 
Igår va jag iväg på studiebesök/föreläsning med skolan på Rehab Station Stockholm. Ett rehab för personer med tex, ryggmärgsskador,stroke eller andra neurologiska sjukdomar. Väldigt intressant faktiskt. Man lärde sig mycket och det var kul att se hur deras verksamhet fungerade.
Va lika trött igår kväll så blev en tidig kväll. 
 
Idag är det tisdag och jag har tillbringat hela morgonen i soffan framför lite Paradise och BB. Såg ju aldrig det igår så gjorde det idag istället. 
Har för en stund sen tagit mig en dusch och ska nu sätta mig och plugga lite akutsjukvård. Planen var att bara jobba torsdag kväll denna vecka, men det har blivit ändrat då min kära Pauline är sjuk. =( Så jag ska ta hennes öppning imorgon också. Man är väl en snäll och bra vän som ställer upp. =) Resten av dagarna denna vecka får dom fixa själva med nån som öppnar. Jag jobbar kväll på torsdag och "får"/kan då inte ta öppning på fredag. Så det får dom lösa själva. Dom ska va glada att jag tar öppningen imorgon iallafall. 
 
Pauline, krya på dig så du är frisk tills vi ska springa Topploppet nästa helg! =) <3
 
Usch va trött jag är..... =/ En kopp kaffe och lite plugg får det bli nån timme nu. Sen ska jag nog fan slå på lite Skilda Världar och bara slappa. Måste ju va utvilad imorgon när jag ska öppna. Klockan ska ställas på 03.40.. Hualigen! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback