4 September 2014-Torsdag

Ca 1,5 timme innan jag skulle bege mig till jobbet igår så slog världens huvudvärk till. 
Den höll sig borta under hela arbetspasset tack och lov!
Imorse när jag vaknade fanns den där igen.... Men nu efter en god frukost som idag även fick innehålla ett glas vitamin och alvedon så har den börjat ge med sig. 
 
Gårdagens jobbpass gick bra. Lugnt till en början, men sen kom ruschen och en hel del gäster. Men vi va ju värsta super teamet som jobbade igår så det klarade ju vi galant. =) 
Jag börjar känna mig säker på det mesta på jobbet nu och känner att jag klarar mig själv. Visst finns det fortfarande saker jag frågar om, men det tar ju ett tag innan man kan allt till 100%. 
 
Idag blir det til latt plugga gärnet. Blev aldrig av igår så måste göra idag. För imorgon jobbar jag och kör då en öppning. Med andra ord så börjar jag kl 05 imorgon bitti. Samma på lördag. 
Så idag är typ enda dagen jag har tid att sitta och plugga innan söndag då det ska va klart och inlämnat. Ska fylla på en stor kopp kaffe, sätta igång lite musik och gräva ner mig i det som ska göras. 
 
XOXO 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback