19 September 2014- Psykologi

God morgon kära vän! 
 
Idag känns det mycket bättre. Lite trött och huvudvärk bara, men långt ifrån hur det var igår. 
Sov här i soffan till o från hela dagen. Men idag är det en ny dag, fredag dessutom. Men det är en jobbig fredag, för i eftermiddag vankas det prov i Psykologi och jag är verkligen inte redo för detta! Hatar psykologi och fattar nada. Har alltid haft svårt för det här ämnet och när jag läste psykologi 1 ( för ca 4 år sedan) så hade jag det sjukt tufft. 
 
Provet som är idag är tydligen en repition av psykologi 1, så enligt vår lärare så ska det inte vara så svårt eftersom att man läste psykologi 1 förra hösten... Om man inte heter Veronica Karlsson då och läste 1an för 4ÅR SEN!! 
hur i helvete ska jag komma ihåg allt från 1an? =/ Bara massa gubbar, perspektiv, trappor och modeller.... Fattar nada! Men aja, får gå som det går i eftermiddag, får väl satsa på hemtentorna istället. Dom är "bara" 2 stycken... *tummen upp*
 
Hujedamej!! 
 
Äggen kokar för fullt och kaffet är upphällt. Men behövs fyllas på med just kaffet...
Nu kör vi Psykologi några timmar då.... Hejja mig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback