18 September 2014- Soffläge

Tjollahopp! 
 
Blidde inge jobb för min del igår kväll. Kände att jag inte skulle palla det, trots att det bara va 4 timmar. 
Mår samma idag och har ärligt talat legat här i soffan heeeeela långa dagen och kollat på serier och film. 
Har ingen kraft i kroppen och känner mig inte alls på topp. Inget illamående idag, men ont i hela kroppen, trött och kraftlös. 
Planen var att rå plugga psykologi idag, men har inte blivit nånting av det. Har helt enkelt inte orkat. Skulle ha tagit en löparrunda idag också, men icke. Blir så less! 
 
Nu hade jag iallafall tänkt att ta fram psykologi häftet och läsa på lite inför provet imorgon. Får se hur mycket jag tar in i skallen och hur mycket som inte fastnar alls. Risken finns att det kommer gå sådär. Men men, jag ska göra mitt bästa iallafall. 
 
Måste verkligen bli frisk tills på lördag när Topploppet ska springas och tills nästa vecka. Har en fullspäckad vecka nästa vecka med både skola, tandläkarn och öppning på jobbet tisdag,onsdag och torsdag. Så jag har verkligen inte tid med att ligga dålig! 
 
Idag är iallafall Pälsk och jobbar, så tror att det bara va lite trötthet igår. Men det unnar jag honom, för han är typ aldrig hemma från jobbet. 
 
XOXO
 
 Vem har sagt att tecknat bara är för barn? 
Askungen 2 för er som undrar...


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback