17 September 2014- Blaah!

Jag är uppe och har varit det sedan ca 06-tiden, men jag är låååångt ifrån piggelin idag asså... =/ 
Det började redan igår eftermiddag med att jag hade sjukt ont i kroppen, illamående och trött. Samma sak idag men nu plusar vi på huvudvärk på det också. 
Pälsk är hängig han också och är hemma idag. FUCK säger jag bara! Ska jag åka på nånting igen nu? Jag som precis blivit av med förkylningen.... Bläää! 
 
Ska jobba ikväll, det är tanken iallafall. Men får fan se hur det blir med det asså. Mår inge vidare. Har typ ingen kraft eller ork alls i kroppen och känner bara för att sova, eller iallafall ligga här i soffan med en film hela dagen. USCH! Fan inge kul det här asså! 
Jag orkar inte!!!! 
 
Skulle verkligen behöva jobba ikväll, visserligen är det bara ett 4 timmars pass, men det är 4 timmar som jag behöver. Behöver alla timmar jag kan få.
Måste även plugga idag.... Jag har verkligen inte tid med det här!! 
 
Over and out och god natt!
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback