16 September 2014- PLUGGA!

Gooood Morgon! 
 
Solen skiner, fåglarna kvittrar och dagens 2a kopp kaffe är snart uppdrucken.. =) Underbara morgon! haha
 
Skämt o sido.. Det är tisdag morgon och faktiskt en helt ok morgon. Ingen sovmorgon utan har varit uppe sen Pälsk drog och har sedan dess kollat på både Paradise och BB, käkat frulle och haft "pormask's plåster" på näsan. Köpte mig sånt igår när jag var iväg och handlade då jag på senaste tiden fått nå sjukt mycket porisar... Usch! =/ Så nu ska dom väck!
 
Idag MÅSTE jag verkligen plugga!! Om jag inte gör det idag så ska jag straffa mig själv med nåt, måste bara komma på med vad... Inge Celsius på resten av veckan? Hmm... Måste verkligen se till att jag får nåt gjort med pluggandet idag. Kommer bli stressigt sen annars och risk till att jag hamnar efter igen precis som förra terminen, och det har jag verkligen ingen lust med för det va ingen höjdare direkt... =/ 
 
Måste få in en löparrunda idag också, men den tänkte jag ta senare idag när jag suttit med lite plugg. Då kan det va skönt med en löparrunda. 
På tal om löpning. Fick hem min nummerlapp till Topploppet i går. =) På lördag är det dags och jag börjar bli lite taggad, måste bara se till att komma ut på några rundor i veckan så att jag ens tar mig runt på lördag.. Kul också att jag kommer ha sällskap av min fina Pauline detta år. Hoppas bara hon hinner bli frisk tills dess, annars kommer jag inte låta henne springa, då får hon gå banan runt! Inte bra att springa om man är förkyld ju... 
 
Nä gott folk. Nu ska här pluggas! På med musiken, fyll på kaffekoppen och fram med skolsakerna... !! 
 
XOXO
 
 
 

 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback