12 September 2014- Yberpigg

Goood morgon, Goood morgon!! 
 
Här är jag klarvaken och yberpigg. Men antar att det kommer slå emot om nån timme. 
Har i vilket fall som helst gjort mig lite frukost och en kopp fettkaffe och sitter nu och kollar lite på tv'n. 
 
Gårdagens kvällspass på jobbet gick bra. Sjuuukt mycket gäster bara då 2 flighter var försenade, den ena var försenad ca 1,5 timme vilket bidrog till många fler gäster hos oss än vanligt. Men som vanligt så löser vi ju allt och jag tror faktiskt att alla gäster gick där ifrån nöjda och glada. =) 
Får se när jag jobbar nästa gång. Som extra så tar jag alltid vecka för vecka, och nästa vecka har jag ganska mycket skoluppgifter att göra + prov i psykologi, så nästa vecka kommer jag nog bara ta ett kvällspass. Veckan efter så öppnar jag 3 dagar i rad så.... 
 
Idag då..? Jo, idag tänkte jag sätta mig med skoluppgifter som ska va inlämnade nästa vecka. Men eftersom att jag har endel nästa vecka så börjar jag redan idag, allt för att hinna få in allt när det ska va inlämnat. Måste ju dessutom plugga till provet nästa vecka. 
Så idag blir det till att plugga största delen av dagen. Men innan jag sätter igång med det får det bli ett litet träningspass här hemma och en dusch. Måste verkligen komma igång igen. Legat på latsidan alldeles för länge nu och nästa helg är det ju dags för mig och Pauline att springa Topploppet =) Måste ladda upp inför det ju! 
 
Usch va jag fick ont i huvudet... =/ Ska ta mig en alvedon. 
 
På återseende! 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback